Waarom reageert tijdens de FilterNet-installatie op Mac de terminal niet op mijn wachtwoord?

Probeer een van de volgende punten om uw probleem op te lossen:

  • Controleer of u een Mac OS 10.6 of hoger gebruikt.
  • Zet het installer-bestand op de desktop/het bureaublad en open het bestand vervolgens.
  • Controleer of u wel het wachtwoord van de administrator (beheerder) van uw Mac gebruikt en niet van uw FilterNet-account. Druk na het invoeren van uw administrator wachtwoord op 'Enter'.
  • Wanneer dit ook niet werkt, pas dan het wachtwoord van uw Mac aan. Heeft dit geen effect, maak dan via ‘Systeemvoorkeuren’ -> ‘Gebruikers en groepen’ een nieuw administratoraccount aan en probeer FilterNet met dit nieuwe Administratoraccount te installeren. Als installatie is geslaagd kunt u dit nieuwe administratoraccount gewoon weer verwijderen.

 Als dit niet werkt, neem contact op met onze helpdesk. Zie contactgegevens in de linkerkolom.

« Terug naar veelgestelde vragen