Waarom filtert FilterNet niet?

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

FilterNet is twee keer geïnstalleerd.

Neem telefonisch contact op met onze helpdesk (contactgegevens in linkerbalk).

U gebruikt software die niet samenwerkt met FilterNet.

Het gaat hier om de volgende programma's:

  • Andere programma's waarmee tijdsinstellingen voor het internet/computer of filtering kan worden ingeschakeld. Denk aan Kliktime en Timeslot. Deze programma's moeten worden verwijderd, voordat FilterNet goed werkt.
  • Verouderde antivirussoftware of anti spyware-software met een installatiedatum van voor 1/6/2010 of verouderde virusscanners van (Eset) NOD32, F-secure 2011, Kaspersky 2011 en Bullguard 2011. 
  • Het Windows 'Ouderlijk toezicht' of het Ouderlijk toezicht van uw virusscanner. Schakel het 'Ouderlijk toezicht' uit.
  • Windows XP wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Ook FilterNet kan daardoor geen support meer bieden. FilterNet kan werken, maar er wordt geen garantie gegeven.

 

FilterNet is niet goed geïnstalleerd.

U dient FilterNet te de-installeren en vervolgens opnieuw te installeren.

« Terug naar veelgestelde vragen