iTunes en Safari werken niet meer op mijn Windows computer. Hoe los ik dit op?

iTunes
U kunt het probleem van een lege iTunes Store oplossen door uw iTunes te downgraden naar een versie van iTunes die ouder is dan iTunes 10.

Meer informatie over iTunes 9.2 vindt u op de onderstaande pagina van de website van Apple: http://support.apple.com/kb/DL1056

Let op: Dit is een oudere versie van iTunes en kan dus problemen geven met het functioneren of omzetten van gegevens. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Apple.

Safari
Wanneer u op Windows de browser Safari versie 5.1 of hoger gebruikt, kunt u hier mogelijk niet mee op internet wanneer FilterNet is geïnstalleerd. Pagina's blijven leeg. Wij adviseren u dan om een andere browser te gebruiken.

Wanneer u over bovenstaande zaken contact opneemt met Apple zullen zij u adviseren om de LSP uit te schakelen. Dit zal er toe leiden dat alle websites in alle browsers door FilterNet worden geblokkeerd. Wij adviseren u dus om deze stappen NIET uit te voeren.

Wanneer u een 64-bits Windows versie heeft kan het zijn dat Itunes en Safari gewoon naar behoren functioneren. De bovenstaande problemen doen zich altijd voor op een 32-bits Windows versie en soms op een 64-bits Windows versie.

« Terug naar veelgestelde vragen