Het inlogscherm van de FN browser komt steeds te voorschijn of de-installeren van de FN browser op Android lukt niet. Wat kan ik hieraan doen om dit op te lossen?

Probeer de FN browser eerst te de-installeren en daarna opnieuw te installeren. Er is vermoedelijk iets mis gegaan met de instellingen in uw toestel waardoor dit probleem ontstaat. U kunt het probleem met de onderstaande stappen proberen op te lossen.

  1. Controleer of de apparaatbeheerder of apps met gebruikerstoegang staat ingeschakeld. Volg daarvoor deze instructie. Wanneer deze niet ingeschakeld is schakel deze functie in.
  2. Wanneer het probleem blijft voordoen probeer dan de instellingen van de FN browser te openen. Dit kunt u doen door de menuknop van uw apparaat voor functies binnen apps te gebruiken. Ga vervolgens naar instellingen. Klik hier op de-installeren en volg de stappen voor de-installatie op.
  3. Lost dit het probleem niet op schakel dan de apparaatbeheerder of apps met gebruikstoegang uit. Ga naar de Google Playstore klik op de app FN browser en probeer deze app te verwijderen door bij mijn apps op FN browser te klikken en op verwijderen.
  4. Ziet u in de Google Playstore geen verwijderen maar alleen de optie uitschakelen staan? Dan gaat er waarschijnlijk iets mis met de rechten op uw toestel. Start uw toestel dan op in de veilige modus. Hoe u dit kunt doen vindt u in de handleiding van uw toestel. Hier kunt u de apparaatbeheerder of apps met gebruikerstoegang uitschakelen en vervolgens kunt u de app bij applicaties in de veilige modus of via de Google Playstore in de normale modus van uw toestel verwijderen.

Hebben deze adviezen geen effect. Neem dan telefonisch contact met onze helpdesk op 0900-040071

« Terug naar veelgestelde vragen