Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat nu?

Als u uw wachtwoord niet meer weet gaat u naar 'Gebruikersbeheer'. Daar vindt u onder de inlogvelden de zin 'wachtwoord vergeten?'.

Hier kunt u met uw gebruikersnaam een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt dan een e-mail met een tijdelijk wachtwoord. Daarmee kunt u inloggen. Nadat u bent ingelogd kunt u via 'accountinstellingen' (tandwieltje rechts bovenin uw scherm) zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

Ik ben ook mijn gebruikersnaam vergeten

Stuur een e-mail naar: administratie@filternet.nl

Let op: doe dit met het e-mailadres wat u heeft opgegeven toen u het FilterNet-abonnement aanvroeg. Is dit e-mailadres gewijzigd, geef dit dan ook aan ons door.

Ik ben zowel mijn wachtwoord als mijn gebruikersnaam kwijt

Neem telefonisch contact op met onze administratie op 0900-0400741. Zorg ervoor dat u het laatste factuurnummer van FilterNet of het IBAN-rekeningnummer waarvan het abonnementsgeld geïncasseerd wordt bij de hand heeft. 

Mocht u deze gegevens niet hebben, dan kunt u ook een kopie van uw ID bewijs (van contactpersoon abonnement) mailen naar: administratie@filternet.nl. Vermeld in deze mail dan ook uw oude en nieuwe e-mailadres.

« Terug naar veelgestelde vragen